.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی: این اختلاس در تاریخ ایران بی سابقه است

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی تاکید کرد: بطور قطع چنین اختلاس نجومی کار یک نفر نیست بلکه کار مجموعه آدم ها و روابط است و دادستان باید این مجموعه روابط را پیدا و بدون درنظر گرفتن جایگاهشان، آنها را به سزای عمل ننگینشان برساند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران با اشاره به مذمت رشوه دادن و رشوه گرفتن از نظر اسلام درباره اختلاس صورت گرفته در یکی از بانک‌‌ها، از قوه قضاییه خواست که در رسیدگی به این پرونده، بر یک نفر متمرکز نشود و روی مجموعه‌ای که این فساد اقتصادی را سامان داده است با سرعت و قاطعیت همراه با دقت و عدالت برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مردم ما هرگز دوست ندارند که کسی مظلوم واقع شود ضمن اینکه بر عدالت تاکید دارند به قوه قضائیه هشدار داد: انتظار مردم از قوه قضائیه این است که درباره محاکمه مفسدان اقتصادی قاطعیت به خرج دهد.

خاتمی افزود: چنین اختلاسی در تاریخ اقتصاد کشور و همچنین در تاریخ شبکه بانکی بی سابقه است.

امام جمعه موقت تهران گفت: از مسئولان که می گویند این فساد را کشف کرده ایم تقدیر می کنیم چرا که معلوم می شود اینها در برابر فساد اقتصادی حساس هستند اما چرا کار به اینجا کشید؟ گیر کار کجاست؟

وی افزود: معلوم می شود گیر کار در نظام نظارتی است چرا که فردی به راحتی 3 هزار میلیارد تومان اختلاس می کند اما یک زوج جوان برای گرفتن وام ازدواج با مشکلاتی مواجه می شوند.

وی حکم رئیس قوه قضائیه را به دادستان کل کشور درباره پی گیری این پرونده اقدامی ستودنی خواند و افزود: آنچه آیت الله لاریجانی در این حکم به فردی که مشهور به قاطعیت است ابلاغ کرد خواست مردم است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در این حکم بر اشد مجازات مجرمان این پرونده تاکید شده و انتظار مردم این است که همانگونه که قوه قضائیه در عرصه ایجاد امنیت اجتماعی مانند حکم قاتل پرونده پل مدیریت قاطعانه عمل کرد در حوزه محاکمه مفسدان اقتصادی نیز قاطعیت به خرج دهد.

خاتمی ضمن ابراز امیدواری در این مورد که قوه قضائیه از این آزمون نیز سربلند بیرون آید تاکید کرد: بطور قطع چنین اختلاس نجومی کار یک نفر نیست بلکه کار مجموعه آدم ها و روابط است و دادستان کل کشور باید این مجموعه روابط را پیدا کند و بدون درنظر گرفتن جایگاهشان، آنها را به سزای عمل ننگینشان برساند.

تحولات منطقه؛ بهار اسلام و پائیز اسرائیل است

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در بخش دیگر از خطبه دوم با اشاره به تحولات منطقه تاکید کرد: تحولات منطقه بدون شک بیداری اسلامی است که با یاد اسلام و عشق به خدا این شعله فروزان روشن شده است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه امروز که هشت ماه از موج عظیم بیداری اسلامی می گذرد موفقیت‌های عظیمی به دست آمده که سقوط دیکتاتورهای تونس، مصر، لیبی و یمن از برکات آن است تاکید کرد: تشدید روحیه ضداستکباری هم از دیگر برکات ناشی از بیداری اسلامی مسلمانان منطقه است.

وی افزود: امروز آمریکا به ذلتی افتاده است که در برخی کشورهای منطقه که حاکمانشان نوکر آمریکا هستند، مردم پرچم آمریکا را زیر پا می گذارند و فریاد مرگ بر آمریکا بلند است.

امام جمعه موقت تهران گفت: اقدام عملی مسلمانان قهرمان مصر در تسخیر سفارت رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و فرار مفتضحانه سفیر رژیم صهیونیستی به همراه 71 نفر از همکارانش در این کشور و فرار مفتضحانه شبانه سفیر رژیم صهیونیستی در اردن با لباس مبدل اوج ننگ این رژیم جعلی است.

خطیب نماز جمعه تهران از همه غیور مردان جهان اسلام خواست به پا خیزند و کار رژیم صهیونیستی را یکسره کنند.

خاتمی در ادامه خطبه دوم افزود: این رژیم صهیونیستی همان هایی بودند که تا دیروز شعار از نیل تا فرات را سرمی دادند و 5 هزار بی گناه را در اردوگاه مظلومان فلسطین کشتند اما خون به ناحق ریخته شده فلسطینیان بالاخره جواب داد.

وی گفت: حال که پاییز اسرائیل و بهار پیروزی اسلام و قرآن است از همه غیورمردان جهان اسلام می خواهیم دماغ آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک بمالند و به دولت های سازشکاری که سفارت رژیم صهیونیستی را در کشورشان برپا کردند تودهنی بزنند چراکه سفارت برای رژیم جعلی هیچ معنایی ندارد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه "از دیگر ثمرات بیداری اسلامی این است که انقلابیون محور حرکت خود را اسلام اعلام کردند" تصریح کرد: انقلابیون اعلام کرده اند که در پی مردم سالاری دینی هستند همان چیزی که آمریکا و دنیای استکبار به شدت از آن در هراس است.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه، در خطاب تلویحی به مسوولان دولت ترکیه که نسخه حکومت سکولار را در منطقه می پیچند گفت: به این مسئولان که این روزها به دوره گردی افتاده اند می گویم حکومت های سکولار بیماری زا هستند و مردم در برابر این حکومت ها ایستاده اند.

خاتمی با بیان این که حکومت مبارک در مصر اسم اسلامی داشت اما سکولار بود؛ گفت: این نسخه ها بسیار مرتجعانه است و مردم مواضع متناقض برخی مسئولان دولت ها را می فهمند و بهتر است این مسئولان صادقانه صحبت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 شهريور 1390
بنام خدا
تورا به خدا سیاست ول کن مهندس ... بنده خدا را که خراب کردی و او اکنون سر دنده لجاجت افتاده کم آقای فراهانی ها و بهزادنبوی ه و هاشمی بهرامانی و کرباسچی ها از قبل دولت تو خوردن دیگر حنا تو رنگی ندارد ... روبا....
نا شناس 26 شهريور 1390
پاک ترین دولت با بصیرت تاریخ ایران مرتکب چنین امر مهمی شد.!!!!
واقع بین 26 شهريور 1390
دلم می خواد ببینم ایم قضیه رو آخرش چه جوری جمع می کنن و گردن کی میندازن.
نا شناس 26 شهريور 1390
امیدوارم اینبار هم چند نفر آفتابه دزد را بجای دزدان اصلی و ازمابهتران مجازات نکرده و گناه اختلاس رابه گردن اجانب نیندازند و حتما چند نفر از مفسدان را برای کسب آبرو اعدام کنند !ضمنا چرا وقتی گند کار در میاید جوش و خروش ها شروع میشود مگر جناب آقای احمد خاتمی قبلا خبر نداشت برای یک میلیون وام ساده بانک ها چقدر سنگ پیش پای مردم میگذارند و در همان حال بعضی ها با وام های میلیاردی براحتی و با پول مردم بنام های مختلف هی موسسه و بانک و تعاونی و انصار و مولی الموحدین و هزاران اسامی غلط انداز دیگر راه میاندازنند و پولشان از پارو بالا میرود؟؟؟خوشبختانه امروزه مسئولین محترم خود و فرزندان و اقرابا و دوستان و یارانشان نه مشکل مسکن و نه مشکل بیکاری و نه مشکل اقتصادی دارند در این طبقه کلیه مشکلات کاملا حل شده است!!!!
سعید 27 شهريور 1390
این قضیه هم مثل اون 10 تن طلا میشه. آخرش میگن 3000 ریال اختلاس شده بود که پس گرفته شد.
واقع بین 28 شهريور 1390
میدونین چرا میگن آقای X سه هزار میلیلرد دزدی کرده و اسمشو نمیگن؟ چون پای خیلی ها به وسط کشیده میشه که نباید لو برن.
واقع بین 28 شهريور 1390
میدونین چرا میگن آقای X سه هزار میلیارد تومن دزدی کرده و اسمشو نمیگن؟ چون پای خیلی ها به وسط کشیده میشه که نباید لو برن .
حسن آقا 28 شهريور 1390
آقا جان من حساب کردم . شما اگه هر روز بدون وقفه 100 میلیون تومن درآمد داشته باشین 82 سال و خورده ای طول می کشه تا 3000 میلیارد تومن جمع بکنین. به نظر شما با چند نفر ساخت و پاخت کردن تا این پولو تو بانک صادرات بالا بکشن؟ بانک های دیگه چه خبره؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.